Bugün | 123 | |
Dün | 475 | |
Bu Hafta | 870 | |
Bu Ay | 3104 | |
Tümü | 348347 |
IPV50, küçük ve orta ölçekli işletmelerin tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla tasarlanmış veri, görüntü ve ses trafiğinin tek kaynaktan kontrol edilmesini ve yönetilmesini sağlayan yeni nesil IP Telefon Santralıdır.
- IP uç noktaları ile santrala doğrudan bağlantı
Her yerden abone olabilme Kablosuz çözüm desteği
Birden fazla santralın tek numara planı ile haberleşmesi
Ofis başına azalan yatırım maliyeti Haberleşme altyapısının hızla hazırlanması
Haberleşme giderlerinde tasarruf
Dağınık yapıda tek ofis gibi çalışabilme
Bilgisayar üzerinde çalışan bir multimedya telefon uygulaması
PBX özelliklerini destekleme
Görüntülü görüşme Telefon rehberi Durum bilgisi & Anlık mesaj
Her zaman her yerden erişim İletişim giderlerinde tasarruf
Operasyonel verimlilik
Birleşik Yapı
Uzak Ofis Desteği
IP Abone Uygulamaları
Çağrı Süresi Limitlendirme
Aylık Süre Ayarları
Birleşik yapı ile geleceğe yatırım Altyapı, destek ve yönetim giderlerinde tasarruf
Uç nokta santralı, gateway, kablolama vb altyapı yatırımlarının ortadan kalkması
Limit ve ayarlar ile kontrol edilebilir maliyet
Entegre Robot Operatör (EIVR) IP-TDM Gateway LCR desteği
Konferans Özelliği 4 x 4
Uzaktan Yönetim Bedelsiz sunulan 8 kanal robot operatör
Ek cihaz ihtiyacı olmadan IP-TDM çevirimi LCR ile en tasarruflu yöntemi tercih edebilme Kısalan toplantı süreleri,azalan ulaşım maliyetleri
Servis/bakım hızında tasarruf ve hız Video destekli IP telefonlar arasında görüntülü görüşme IP trunk üzerinden görüntülü görüşme
Görüntü desteğiyle etkin iletişim Müşteri hizmetlerinde fark yaratma
Görüntülü görüşmelerin kaydedilebilmes
Karel IPS modülü, DS200 serisi santrallarda, IP Telefon, Yazılım tabanlı telefon, IP Video Telefon, VoIP haberleşme, IP DECT, WiFi telefon, Sesli Posta kutusu, Çağrı kayıt ve IP çağrı merkezi, faks sunucu gibi pek çok uygulamayı firmanızın ihtiyaçları doğrultusunda size sunan yeni nesil haberleşme çözümüdür.
IPS, mevcut veri ağınızı ve interneti kullanarak IP Telefon dünyasına kolaylıkla adım atmanızı ve iletişim maliyetlerinden tasarruf etmenizi sağlıyor.
DS200 IP Telefon Çözümü, santrala entegre çalışan IPS modülü tarafından sağlanıyor. IPS modülü, SIP uyumlu IP uç noktalarını yapılandırmanın yanı sıra verimliliği ve etkinliği arttırıcı yeni nesil IP uygulamalarını destekliyor. IPS modülü ile yapılandırılmış DS200'ün IP aboneleri dünyanın neresinde olursa olsun, internet üzerinden DS200'e erişip, bir santral abonesi gibi davranabiliyor. IPS'in VoIP ve IP telefon uygulamaları sayesinde uzak ofis ve uzak aboneler birbiriyle ve merkez santral ile görüşmelerini ücretsiz gerçekleştirebiliyorlar. Kullanılan uç birimlerinin desteklediği durumlarda görüntülü telefon görüşmesi de yapılabiliyor.
DS200 santralın IP aboneleri, IPS modülünün desteği ile yüksek kapasiteli "Sesli Posta Kutuları"na sahip oluyor. Abonelere erişilemediği durumlarda bırakılan sesli mesajlar, telefondan veya herhangi bir internet tarayıcı (internet explorer, firefox, vs.) üzerinden dinlenebiliyor. Posta kutusu sahibi mesajların üzerine ek kayıt yaparak bu mesajı başka bir aboneye aktarabiliyor. "Sesli Posta" sistemi, istenirse sesli mesajları e-mail olarak da posta kutusu sahibine gönderebiliyor.
IPS modülü istenildiğinde Analog, Sayısal ve IP abonelerin tüm dış hat çağrılarının ses kayıtlarını 11000 saate kadar saklayabiliyor. Ses kayıt sistemi hafıza arttırımları sayesinde daha yüksek kapasitelere genişleyebiliyor. Saklanan ses kayıtları farklı kriterler kullanılarak filtrelenip raporlanabiliyor. IP uç birimleri kullanan uzak abonelerin tüm görüşme kayıtları da sistemde kaydedilebiliyor ve istenen kriterlerde raporlanabiliyor.
IPS modülü yeni nesil IP Çağrı Merkezi uygulamalarını da destekliyor; çağrılar ofis içi veya uzak ofiste çalışan "IP Çağrı Merkezi Operatörlerine" önceden belirlenebilen tanımlara göre dağıtılabiliyor. Çağrı kuyrukları ve çağrıların dağıtımları "IP Çağrı Merkezi Operatörlerinin" yetkinliklerine göre yapılandırılabiliyor. IP Çağrı Merkezi şirketin kullandığı herhangi bir uygulama ile entegre çalıştırılıp bu uygulamanın veritabanıyla bütünleştirilebiliyor. IP Çağrı Merkezi "IP Çağrı Merkezi Yönetim" modülleri ile izlenip denetlenebiliyor ve yapılan tüm işlemler isteğe bağlı belirlenen kriterlerle raporlanabiliyor. IP Çağrı Merkezinin tüm görüşmeleri istenirse kayıt edilip saklanabiliyor.
Telemarketing uygulaması ile belirlenen numaralara otomatik aramalar yapılabiliyor ve önceden kaydedilmiş bilgi mesajlarının okunması yoluyla herhangi bir tanıtım faaliyeti yapılandırılabiliyor.
"Konferans Odaları", IPS çözümünün abonelere sağladığı çoklu katılım destekli telefon görüşme platformudur. Kullanıcılar, IPS sisteminde istenilen sayıda önceden oluşturulan "Konferans Odaları"na şifreli giriş kontrolü ile katılıp çoklu telefon görüşmeleri yapabiliyorlar. "Konferans Odaları" kullanılarak uzak IP abonelerinin de katılabildiği toplantılar düzenlenebiliyor. "Konferans Odaları"nın yönetimi herhangi bir internet tarayıcı üzerinden yapılıyor.
IP DECT Baz istasyonlarının şirket veri ağı veya internet erişiminin olduğu uygun alanlara yerleştirilmesiyle kapsama alanının her noktasında kablosuz iletişim sağlanabiliyor. IP-DECT baz istasyonları, santral ile IP üzerinden haberleşirken, el üniteleri ile DECT standardında haberleşiyorlar.
IPS Wi-Fi sistemini de destekliyor. Veri ağına bağlı "Access Point"ler kullanılarak ek bir yatırıma gerek olmadan Wi-Fi telefonlar kablosuz haberleşme için kullanılabiliyor. Santral ve "access pointler" ile el üniteleri arasındaki haberleşme tamamen IP protokolünde gerçekleşiyor.
DS200 IPS modülü faks sunucusu desteğine de sahip; bu özellik sayesinde firmaya gelen fakslar önceden tanımlanan kriterlere göre e-mail adreslerine pdf formatında iletilebiliyor. Ayrıca IPS, firmanızın e-mail sunucusu olarak da yapılandırılabiliyor.
IPS modülüne entegre çalışan "Tıkla - Ara" özelliği sayesinde ise web sitesi ziyaretçileriniz tek bir tıklama ile sizi veya çağrı merkezinizi ücretsiz arayabiliyorlar